Kokemuksia

Olen Laura 31-vuotta. 
Aloitin tekemään Facefitnes ohjeilla kasvojumppaa sekä hierontaliikkeitä puoli vuotta sitten. 
Omalla kohdallani koin kasvoissani haasteita silmien sekä poskien alueilla, jotka myös Senja havaitsi kun katsoimme minulle sopivia jumppaliikkeitä.
Ensimmäisellä tapaamisella Senja opetti minulle kasvojen sekä niskan rentouttamisliikkeitä,puhdistutuotteiden ja kasvovoiteen levityksen liikkeet. 
Näimme seuraavan kerran 2 viikon kuluttua ja sain 10 minulle valittua kasvojumppaliikettä. 
Istuimme pöydän ääressä ja meillä molemmilla oli peilit edessämme ja Senja opetti ja näytti miten liikkeet tehdään oikein. 
Haasteita koin muutaman liikkeen kohdalla aluksi, mutta kun aloin tekemään kasvojumppaa päivittäin, opin ne.
Muutaman ensimäisen päivän aikan huomasin että poskieni lihakset menivät jumppaliikeistä hieman jumiin, mutta jumppaa jatkaessani tuntemukset katosivat.
Minulla on kaksi lasta ja mietin että missä välissä päivää kerkeän tehdä nämä harjoitukset. 
Löysin kuitenkin joka päivä omaa aikaa itselleni ja sain tehtyä kasvojumpan.
Aamulla herätessä tein heti rentoutusharjoitukset ja pesin kasvot. Sen jälkeen tein kasvojumpan johon kului aikaa noin 20minuuttia. 
Jokainen kasvojumpan liike kestää 1-2minuuttia, koin tämän mukavana asiana. Viikon harjoittelun jälkeen oikein odotin milloin pääsen tekemään jumppaa koska aloin nähdä tuloksia.
Ensimmäisenä näin tuloksia poskissani jotka näyttivät että ne ovat nousseet ylöspäin.
Kun olin tehnyt kolme viikkoa kasvojumppaliikkeitä niin liikesarjaan lisättiin vielä 2 silmille tarkoitettua jumppaliikettä.
Kolmannella tapaamisella Senjan kanssa hän opetti minulle kasvojenhierontaliikkeet. Kasvohieronta paransi selvästi kasvojen neste ja verenkiertoa.
Tässä vaiheessa olin tehnyt kasvojumppaa noin kuukauden.
Olen huomannut että itsetuntoni on kohonnut siitä kun aloitin kasvojumpan sekä olen huomannut kasvojeni muuttuvan ulkonäön. Poskipäät ovat kohonneet. 
Kulmakarvojen alue on kohonnut sekä luomet eivät ole enää niin raskaat. Olen tyytyväinen tähän astisiin tuloksiin ja aion jatkan kasvojumppaa jatkossakin päivittäin.

 

Kokemuksia facefitness valmennuksesta yrityksestä Faceimage

 

Olen 27-vuotias nuori nainen, iho on muuten ihan hyväkuntoinen muutamia epäpuhtauksia ja ihon sameutta lukuunottamatta. Omalla ihollani näkyy alkavia ikääntymisen merkkejä ja ongelmakohtia joihin lähdimme hakemaan muutosta. Facefitness valmentaja Senjan kanssa lähdimme yhdessä pohtimaan mitkä asiat itseäni kiinnostaisi kasvoissa kohentaa tai parantaa. Minulla esimerkkinä tummat silmänaluset joista olen kärsinyt ja niihin halusin erityisesti muutosta. Muutamia huomioita Senja teki myös kasvoista jonka mukaan kasvojen kokonaisvaltaiset hoito-ohjeet tehtiin. Tämän jälkeen sain infopaketin ihon hyvinvointia tukevasta ruokavaliosta, ihonhoitorutiineista, tietoa kosmetiikasta mitä kannattaa suosia sekä yksilölliset kasvojumppa-ja hierontaohjeet. Oli tosi hyvä että ensimmäisellä kerralla kävimme yhdessä selkeästi läpi ohjeet kasvojumpan tekemiseen konkreettisesti. Itse en olisi osannut ottaa kaikkia asioita huomioon kasvojumppaa tehdessä. Tarvittaessa sain myös apua jos jokin asia mietitytti. 

 

Valmennukseen kuului muutama käyntikerta joina tarkistettiin jumppa- ja hierontaohjeiden omaksuminen ja otettiin vähitellen, kerta kerralta hieman uusia jumppaliikkeitä mukaan. Mikä oli tosi hyvä koska yhdellä kerralla ei voi sisäistää ihan kaikkea koska tulee niin paljon uutta asiaa. Samalla katsottiin liikkeet, joilla pureudutaan niihin kasvojen kohtiin joihin haluttiin erityisesti parannusta. Pikkuhiljaa otettiin myös kasvojen hierontatekniikka mukaan. Itse näin jo heti alkuviikkoina että kasvojen jumppaus kirkastaa ja virkistää kasvojen ihoa. Kasvoista tulee eloisamman näköiset. Kasvohieronnan koin olevan varsin tehokas turvotukseen ja kasvojen väsähtämiseen. Heti hieronnan jälkeen kasvojen linjat olivat selkeämmät ja iho kirkkaampi. 

 

Nyt pidemmän aikaa kun ohjeita on noudattanut olen huomannut iholla muutoksen sävyssä. Iho on eloisampi ja kosteutetumpi sekä ihon pintakuivuus on hävinnyt kokonaan. Sanoisin myös että leukalinja on selkeämpi ja niskan alueen jännitys on vähentynyt. Ruokavalio on itselläni aina ollut terveellinen ja olen liikkunut aina joten näiltä osin ohjeita oli helppo noudattaa. Toisaalta uusiakin asioita kävi valmennuksessa ilmi, joista en olisi ikinä itse osannut ajatella olevan suurta merkitystä ihon hyvinvoinnin kannalta! Aion edelleen valmennuksenkin loputtua jatkaa kokonaisvaltaisten hoito-ohjeiden noudattamista sekä kasvojen jumppa- ja hierontaohjeita. Kun sisäistää kasvojumpan ja -hieronnan liikkeet ja harjoittelee aluksi niin ne kyllä omaksuu todella nopeasti, nykyisin en enää tarvitse seurata ohjeita liikkeitä tehdessä. Jos haluaa luontaisin keinoin vaikuttaa ihon hyvinvointiin sekä ikääntymisen merkkien ehkäisemiseen ja vähentämiseen niin voin sydämellisesti suositella Faceimagen facefitness valmennusta.

Hei Senja!

Aikaa ehti vähän vierähtää, mutta tässä muutama ajatus;

Teit aluksi selväksi, että koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Toki ymmärrän,
että näin yli 60 -vuotiaana ei saavuteta kolmekymppisen kasvoja, mutta jotain
positiivisia muutoksia saa säännöllisellä työllä. Korostit ravinnon, liikunnan
ja unen merkitystä, kokonaisvaltaista itsehoitoa! Teit myös selväksi, että
kalliiseen kosmetiikkaan ei tarvitse tuhlata – hyvä.Osaat ohjata ja neuvoa liikkeet selkeästi.

Harmittelen, että en kohdannut yli 30 vuotta sitten sinunlaistasi “ohjaajaa”.

Odotan innolla jatkoa!

Mukavaa joulun odotusta toivotellen! –

“nainen”

  • Kiitos tästä kurssista ❤️ Onneksi tämä ei sulkeudu heti, koska olin sairaana jonkin aikaa ja harjoitteita ei jaksanut tehdä.. Olen niin innoissani näistä ja markkinoinut sinusta kaikille 😂

Kivaa päivää sinulle ja kaikille muille ❤️

  • Kiitos Senja haasteesta! Olen jakanut aamu ja ilta jumpat. Aamusin venytykset ja iltaisin kasvo/selkä harjoitukset, nämä on sulautunut ihanasti arkeen. Ja niille saa ns. oman hetken kiireissä. Olen siis aivan koukussa. Juoksulenkit on helpommat kun happi kulkee😂. Hyvät ohjeet olet antanut jatkoon❤️ Melkein muistan ne ulko. Vaikka kiva on sun ääntä kuitenkin kuunnella ja tehdä harjoituksia ns. sun kanssa. Kiitos paljon!

  • Hei kiitos monipuolisesta, kurssista. En ole ikinä ostanut mitään valmennusta, kun ei jaksa sitoutua, onneks tämän on vielä auki hetken niin saa rutiinin päälle, vielä ei ole kun nii kiirettä töissä energiat vähissä. Mutta syksyyn mennessä lupaan näyttäväni erinäköiswltä, koska pyöreet 😊

  • Kokonaisuudessaan huippu kurssi ja paljon tietoa. Mahtavasti tuot esille joka päivä videoissa tietosi ja sen mihin mikäkin liike ja harjoitus vaikuttaa. Olen niin onnellinen tästä kurssista että lähdin mukaan ja saan lisää hyvinvointia tätä kautta elämääni. Ryhti on parantunut ja hartia seudun kivut poissa sekä kasvoissakin näkyy muutoksia. Otsa alue on todella kireä ja kaipaa hoitoja kyllä. Näillä aion jatkaa edelleen ja uusilla kursseillasi eteenpäin. Kiitos!

  • Tämä haaste on ollut todella huippu juttu💪😍 Senja on mahtava ohjaaja. Haaste on antanut minulle todella paljon. Ryhti on parantunut, migreeni on loppunut, kantapääkivut on loppuneet, yläluomet ei roiku enää niin paljon, otsarypyt sekä huoliryppy on madaltunut. Oon niin kiitollinen ja onnellinen kun olen päässyt Senjan ohjaukseen🌸💗 Jatkan näiden harjoitusten tekemistä säännöllisesti ja ryhtiharjoituksia aion tehdä päivittäin😊 Kiitos Senja tuhannesti🥰

  • Kurssi on hyvin kasattu sopivan mittaisista videoista ja näistä tulee hyvä kokonaisuus. Ryhtini on parantunut, kaulakin tuntuu pidemmältä ja katse on kirkkaampi! Kiitos Senja 😍 Oliko niin, että tämä kurssi oli vielä tovin käytettävissä?

  • Kiitos Senja kyseisestä haasteesta, olen tykännyt tästä kovasti. Joka päivä olen harjoitukset tehnyt, varsinkin aamut lähtevät hyvin käyntiin ryhti-niska- ja päänkalvohieronnan jälkeen. Iltaisin on sitten kasvoharjoitusten vuoro, tunti vierähtää nopeasti. Ryhti on mielestäni parantunut, hieman kyllä tahtoo vielä oikealle päin enempi mennä, mutta harjoitellaan kovasti, kun on hyvät ja selkeät ohjeet. Selkärulla on myös jokapäiväinen rutiini. Kiitos vielä!


  • Kiitos haasteesta, olen tykännyt tästä tosi paljon! Olen kirjoittanut ohjeet vihkoon, jotta voin palauttaa ne mieleen myös sen jälkeen, kun tämä foorumi sulkeutuu. Nyt meillä kurssilaisilla on Senjan ansiosta ohjeet tiedossa, loput on enää itsestä kiinni.

Ryhtiharjoitukset ovat jo näyttäneet tehonsa – kädet taipuvat paremmin taakse, jolloin esim. toppirintsikoiden pukeminen on helpompaa. Mielestäni myös pään kannattelu on parempaa, ja kaulan turvotus on vähentynyt ja hamsteripussit pienentyneet.
Ryhtiharjoituksia aion tehdä joka päivä, ja lisäksi joitakin täsmäharjoituksia kasvoille. Vapaapäivinä viikonloppuisin ehtii tehdä vaikka kaikki harjoitukset, eli ne ovat sitten todellisia tehopäiviä oman hyvinvoinnin hoitamisessa.
Olen tosi tyytyväinen tähän haasteeseen ja siihen, että löysin Senjan instasivut. Kiitos Senja, olet aivan huippu työssäsi!😍

  • Kiitos huipusta haasteesta ❤️